ببینید افراد چه نیازی برای خرید دارند
بعضی اوقات مردم برای تأمین نیاز خرید می کنند اما بیشتر اوقات مردم بخاطر تمایل ذاتی و روانی خریداری می کنند. آنها چیزی را که می خواهند خریداری می کنند زیرا آنها پس از خرید ، احساس بهتری می کنند و راضی تر می شوند. هنر ایجاد تمایل به خرید برای میل مشتری برای دستیابی به یک احساس خاص جذاب است. بنابراین طراحی کاتالوگ صنعتی به نحوی باشد که این حس ترغیب شود
تصاویر جذاب، صفحه آرایی زیبا و …
بنابراین ، تمام عناصر فروشگاه خود را به سمت انتقال حس خوب هدایت کنید. این کار را در تمام سطوح انجام دهید. طراحی کاتالوگ صنعتی شما بایستی تمام جزئیات محصول و یا خدمات را داشته باشد، تصاویر ارجنیال و متن اختصاصی و روان داشته باشد و …

2 – طراحی برای مخاطب

طراحی کاتالوگ خود را متناسب با مخاطبان خود تنظیم کنید. طراحی کاتالوگ آرایش با طراحی کاتالوگ صنعتی متفاوت است. کاتالوگ تجارت (B2B) باید متفاوت از کاتالوگ تجارت (B2C) باشد. کاتالوگ های جوانان ظاهری متفاوت از کاتالوگ افراد مسن خواهد داشت. سبک کاتالوگ خود را مطابق با خواسته های مخاطبان خود قرار دهید. حتی نوع نرم افزار طراحی نیز بایستی درست انتخاب شود.
– 3 محصول محور باشید

هرچه كیفیت طراحی كاتالوگ بهتر باشد و هرچه عکس محصول با کیفیت تر و بزرگتر باشد ، فروش محصول نیز بیشتر می شود. برای این منظور ، ما به طور کلی تلاش می کنیم تا اندازه تصویر محصول را به حداکثر برسانیم ، به ویژه در رابطه با ارزش سود هر محصول یعنی هرچه سود یک محصول بیشتر باشد ، محصول را بزرگتر نمایش خواهیم داد.

برخی از شرکت ها در کاتالوگ خود با گروه بندی محصولات در کنار عکس سعی در صرفه جویی در عکاسی و چاپ را دارند. که این اغلب به فروش کمتر منجر می شود زیرا در چنین عکسی هیچ محصولی برای جلب نظر مشتری در آن وجود ندارد. بهتر است موارد را به صورت جداگانه یا در گروه های بسیار کوچک و مرتبط نشان دهید. ما ترجیح می دهیم بیشتر محصولات بدون پس زمینه و با سایه ظریفی نشان دهیم.

دریافت مشاوره | قیمت طراحی کاتالوک | دیدن نمون کار

4 – از عکس های محصول استفاده کنید

ایجاد کاتالوگ گران قیمت است و همه ما می خواهیم در صورت امکان هزینه های خود را کاهش دهیم. با این وجود شاید مهمترین عنصر کاتالوگ عکس محصول است بنابراین به نحوه صحیح از آن استفاده کنید. برای این منظور از روشهای ذیل استفاده کنید.
– عکاسی از محصولات

عکاسی از محصولات یکی از ساده ترین روش های تهیه عکس است، البته بسیاری از تولید کنندگان برای کاهش هزینه خود با استفاده از وسایل ساده مانند موبایل شخصی خود کار عکاسی را انجام می دهند در حالی که رقبا اگر عکاسی حرفه ای انجام دهند از شما در رقابت پیشی خواهند گرفت.
– استفاده از تصاویر وب

برخی از مشتریان جهت طراحی کاتالوگ صنعتی خود سعی می کنند که از تصاویر موجود در وب استفاده کنند، البته اگر از تصاویر با کیفیت و خریداری شده باشد می تواند منبع مناسبی باشد اما در غیر این صورت اصلا به صلاح نیست .

چرا عکاسی انجام دهیم

یک عکس خوب “از هزار کلمه با ارزش تر است” اما یک عکس بد می تواند مشتری را ترغیب کند تا محصول شما را نخرید. پیشنهاد می دهیم اگر قصد کاهش هزینه را دارید تعدا عکس ها را کمتر کنید اما عکسهای خوب و با کیفیت داشته باشید.

5 – نقطه طلایی را رعایت کنید


logo design

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آدرس کانال های تلگرام دستان هنرمند تو پرنده ی سفید مرجع اصلی شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول سیاره ی من وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان همه آهنگ های تتلو Magnifier الموقع الذهبی شرکت دیجیتال مارکینگ کافه وطن توسعه